Welkom terug! Wij tonen jou de winkelinformatie en de actuele voorraad van de winkel in . Welke winkel wil je tonen?
Jouw huidige winkel
Uw opgeslagen voorkeurswinkel
Opslaan en sluiten

Veelgestelde vragen

Contact

Heb je een vraag over installatie, inbouw, reparatie of een product uit ons assortiment? Neem dan contact op met onze klantenservice: 035-3032503 (lokaal tarief). Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag, van 09.00 tot 18.00 uur. 

Je kunt ook een bericht achter laten via ons contactformulier of door een e-mail te sturen. Wij streven ernaar je bericht en e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit gebeurt in ieder geval binnen twee werkdagen.

Wil je graag contact met een van onze specialisten? Klik dan hier om Dé Witgoed Specialist bij jou in de buurt te vinden.

Als je een klacht of opmerking hebt over onze producten of services verzoeken wij je om contact op te nemen met Dé Witgoed Specialist vestiging die je het product of service heeft geleverd. Je kunt de adresgegevens van jouw Dé Witgoed Specialist vinden via: https://www.dewitgoedspecialist.nl/store/

Kom je er samen met deze vestiging niet uit of heb je jouw product of service niet via één van onze vestigingen aangeschaft? Dan verzoeken wij je om contact op te nemen via info@dewitgoedspecialist.nl

Je krijgt dan van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

Dé Witgoed Specialist is aangesloten bij geschillen commissie Elektro. Mocht je er niet uit komen met ons, verzoeken wij om bij deze commissie een klacht in te dienen: https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/

Dan  kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Een Dé Witgoed Specialist monteur zonder winkel heeft geen fysieke winkellocatie, maar is wel actief binnen een specifieke regio. Deze specialisten kunnen je wel volledig ontzorgen net zoals als onze andere specialisten. Je kunt gewoon nieuwe apparaten bij hen bestellen, welke ze bij je kunnen bezorgen, installeren of inbouwen.

Ook voor reparaties kan je terecht bij deze specialisten zonder winkel.

 

Bestellen

Je kunt op onze website, op de productpagina, kiezen voor het aanvragen van een offerte. Bij deze aanvraag selecteer je Dé Witgoed Specialist bij jou in de buurt.

Uiteraard kan je ook telefonisch of per e-mail contact opnemen met een van onze specialisten om een bestelling te plaatsen. Indien je nog niet helemaal zeker weet welk product het beste bij je situatie past, adviseert Dé Witgoed Specialist je graag.

Zodra je een offerte hebt aangevraagd en het product via een van onze specialisten heeft besteld, stem je samen af wanneer het jou het beste uitkomt dat het product bij je thuis wordt afgeleverd. In de regel geldt dat als je een bestelling hebt gedaan op een werkdag (maandag-vrijdag) je de bestelling de volgende werkdag mag verwachten. Indien je gebruik maakt van een van onze services (denk aan het aansluiten of inbouwen van je product), dan wordt in overleg een afspraak gemaakt. 

Bel gerust naar jouw gekozen specialist voor meer informatie en/of het maken van een afspraak. 

Je kunt er vanuit gaan dat de gekozen specialist binnen 24 uur contact met je opneemt met betrekking tot de aangevraagde offerte. Mocht je sneller reactie nodig hebben, neem dan gerust telefonisch contact op met Dé Witgoed Specialist bij jou in de buurt.

Betalingen

Bij Dé Witgoed Specialist kan je gebruikmaken van verschillende soorten betaalmogelijkheden. Neem contact op met jouw lokale specialist voor alle mogelijkheden. In ieder geval kan je van  het volgende uitgaan:

- Betalen met Pin
- Betalen met Creditcard
- Contant betalen bij afhalen in de winkel
- Vraag naar de mogelijkheden voor betalen aan de deur

Bezorgen

Bij Dé Witgoed Specialist kan je bestelling op twee manieren worden bezorgd.

1: Via Post NL

Procedure bij aflevering via PostNL:

- Als je bestelling door Post NL wordt bezorgd, krijg je een track & trace code via jouw opgegeven e-mailadres. Met deze code / link kun je de status van je bestelling in de gaten houden
- Indien je een eerste maal niet aanwezig bent, zal het pakket tot 3 weken daarna af te halen zijn bij een nabijgelegen vestiging van PostNL.
- Jouw bestelling wordt geleverd aan de deur, het product wordt dus niet naar binnen gebracht of geïnstalleerd.

2: Via onze bezorgservice

Wanneer je een specifieke specialisten voorkeur hebt opgegeven zal de bezorging via één van onze specialisten verlopen. Zij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen voor een bezorgafspraak.

In de regel geldt dat als je een bestelling plaatst op een werkdag voor 17:00 (maandag-vrijdag), je de bestelling de volgende dag mag verwachten. Bel gerust naar je gekozen specialist om een afspraak te maken betreft levertijd. 

Wanneer je bij je aankoop gebruik maakt van één van onze extra services (bijv. bezorgen en aansluiten) wordt in overleg met jou een afspraak gemaakt door één van onze specialisten.

De levertijd van je product(en) kan vanwege de feestdrukte afwijken. Wij zullen er alles aan doen om je inkopen op tijd te leveren, maar dit kunnen wij niet garanderen. Wij vragen je daarom ook om je inkopen op tijd te bestellen zodat je je product(en) op tijd binnen hebt.

Bezorging via PostNL:
Wanneer je bij de eerste bezorgpoging van een pakket niet thuis bent ontvang je een bericht van de chauffeur om je brief of pakket bij een Postkantoor in jouw buurt op te halen.

Bezorging door onze bezorgservice:
Als je niet thuis bent gaat je bestelling mee terug en nemen wij contact met je op om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

Bezorging door jouw lokale Dé Witgoed Specialist
Wij verzoeken je in het contact met de specialist van te voren duidelijke afspraken te maken over de bezorgtijd. Mocht je onverhoopt niet kunnen en lukt het niet tijdig de afspraak te verzetten, neem dan contact op met je specialist over een vervolgafspraak.

Nee, wij bezorgen op dit moment alleen binnen Nederland.

Indien er sprake is van een foute levering, neem je contact op met onze klantenservice via 035-303 2503 (bereikbaar op maandag – vrijdag van 9.00 – 18.00 uur) of via email info@dewitgoedspecialist.nl.

Indien de levering heeft plaatsgevonden via één van onze specialisten, neem dan contact op met de betreffende specialist.

Een enkele keer komt het voor dat een apparaat beschadigd uit de verpakking komt. Mocht dit bij jou het geval zijn dan hoef je het apparaat niet te accepteren en nemen wij het retour. Je kunt dan zelf kiezen of wij een nieuw apparaat moeten leveren of dat je van de koop afziet.

Bel bij beschadigingen met ons via 035-303 2503 (bereikbaar op maandag – vrijdag van 9.00 – 18.00 uur) of stuur een mail naar info@dewitgoedspecialist.nl.

Wanneer je een product aanschaft bij Dé Witgoed Specialist, kan je een oud apparaat inleveren. Wij zijn namelijk een partnerschap aangegaan met Wecycle. Er is een complete milieustraat ingericht voor het verantwoord afvoeren van elektrische apparaten.

1. Indien je bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgdienst, dan heb je de mogelijkheid om het oude apparaat gratis mee retour te geven. Er gelden wel voorwaarden. Zo moeten koelers en vriezers leeg en ontdooid zijn. En indien een apparaat is voorzien van een water aan- of afvoerslang dienen deze geleegd te worden, dit om schade aan je eigendommen te voorkomen. Je dient het oude apparaat direct bij de ingang van je woning te plaatsen. Indien je hebt gekozen voor de basisinstallatieservice nemen wij het apparaat mee vanaf de plek waar het apparaat geïnstalleerd is. In overleg met de bezorgers is het mogelijk om meerdere elektrische apparaten mee te geven. Dit is alleen mogelijk als er ruimte is in de vrachtwagen. We nemen deze apparaten alleen mee als ze netjes afgekoppeld klaar staan voor transport.

2. Wanneer je pakket door PostNL wordt aangeboden, kun je ook een oud apparaat meegeven. Uiteraard geldt dit voor een gelijkwaardig oud apparaat en er gelden strikte voorwaarden. Zo moet je het apparaat goed verpakken in een doos en deze adresseren aan:

PostNL Pakketten Recycling
Antwoordnummer 2001
2130 RH Hoofddorp.

Dit adres moet goed leesbaar op de doos worden geplakt. Het pakket mag niet zwaarder zijn dan 30 kg en qua formaat niet groter dan 175cmx78cmx58cm. Items die niet aan deze voorwaarden voldoen kun je niet meegeven.

Bij Dé Witgoed Specialist kan je kiezen voor standaard bezorging of voor onze installatieservices.

Standaard bezorging (één of twee bezorgers):

We bezorgen je aankoop graag bij je thuis. Wat je van ons kunt verwachten:

- We zetten je aankoop achter de drempel van je voordeur neer;
- Samen controleren we de verpakking op schade;
- We nemen je oude apparaat mee retour, mits het apparaat afgekoppeld bij de voordeur staat;
- We zorgen dat je oude apparaat milieuvriendelijk wordt afgevoerd;
- Indien van toepassing kan je het openstaande bedrag pinnen (tot €2.500,-).

Installatieservices (twee bezorgers):

Dé Witgoed Specialist gelooft in een huishouden waar je zorgeloos kunt genieten van je aankoop. Daarom bieden wij meer dan alleen het product. Als je bij je aankoop kiest voor onze installatieservices zetten wij deze aankoop op de juiste plek en zorgen wij ervoor dat dat je nieuwe aankoop optimaal werkt.

Lees hier meer over de inhoud van onze installatieservices.

Bestelling afhalen

De levertijd van product(en) kan vanwege de feestdrukte afwijken. Wij zullen er alles aan doen om je inkopen op tijd te leveren, maar dit kunnen wij niet garanderen. Wij vragen je daarom ook om je inkopen op tijd te bestellen zodat je je product(en) op tijd binnen hebt.

De specialist zal contact met je opnemen om je te informeren wanneer je bestelling kan worden afgehaald. 

Je kunt je bestelling afhalen bij één van onze Dé Witgoed Specialist winkels. Voorwaarden voor afhalen:

- Afhalen kan alleen bij een Dé Witgoed Specialist met winkel. Wanneer je een bestelling plaatst bij een Dé Witgoed Specialist monteur, zal deze specialist je bestelling bij je thuis bezorgen
- Afhalen kan uitsluitend binnen de openingstijden van de winkel.

- Je bent zelf verantwoordelijk voor het transport van de afgehaalde producten.

Het is mogelijk dat iemand anders in jouw plaats de bestelling afhaalt. Deze persoon dient in het bezit te zijn van een uitgeprinte orderbevestiging. Mogelijk dient er nog betaald te worden. Dit staat aangegeven op de orderbevestiging. Houd hier rekening mee zodat de persoon die jouw bestelling afhaalt niet verrast wordt in de winkel.

Jouw bestelling blijft 5 werkdagen na de met jou afgesproken afhaaldatum voor je klaarliggen. Wanneer je de bestelling wegens omstandigheden niet op tijd kan afhalen, neem dan contact op met de winkel om de mogelijkheden te bespreken.

Neem contact op met een van onze specialisten bij jou in de buurt voor de levertijden. Zoek hier jouw lokale specialist.

Ruilen en retourneren

Je kunt gekochte producten binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden, ruilen of retourneren.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het (laatste) artikel dat je besteld hebt fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons, Dé Witgoed Specialist, in een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van dit modelformulier voor herroeping (te vinden onderaan het document), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping:
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor een terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Waar kan ik kan ik de bestelling retourneren?

Omdat Dé Witgoed Specialist meerdere vestigingen heeft ligt het er aan bij welke vestiging je jebestelling hebt gedaan. Dit staat in de e-mail en de factuur die je hebt gekregen en deze kun je naar de specialist sturen waar je deze hebt besteld. Wil je een specialist opzoeken? Dit kun je doen op de volgende pagina: https://www.dewitgoedspecialist.nl/store/

Tijdens de bedenktijd dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Je mag het product bekijken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een fysieke winkel zou mogen doen. Dé Witgoed Specialist verstaat onder het bekijken van het product op de plaats van het gebruik. Zij verstaat niet onder het bekijken van het product, niet het in gebruik nemen van het product. Als voorbeeld van in gebruik nemen geldt:

- Wasautomaat; het doen van een was
- Koffieapparaat; het zetten van koffie
- Koelkast; het aansluiten en in gebruik nemen, het op verzoek van de klant het omwisselen van de draairichting van de deur
- Inbouwapparaat; het effectief inbouwen van apparaten
- Kookapparaten; het koken en bereiden van voedsel
- Keukenmachine; het bereiden van voedsel

Deze lijst is slechts een voorbeeld en onuitputtelijk

Aan ruilen of retourneren in de winkel zijn geen kosten verbonden. Indien je het product door je lokale Dé Witgoed Specialist laat ophalen zijn er transport of verzendkosten aan verbonden die per apparaat verschillen. Voorbeelden die we kunnen geven zijn:

- Wasmachine                        € 34.75 excl. btw
- Enkeldeurs Koelkast           € 37.50 excl. btw
- SBS dub. Deurs                   € 62.00 excl. btw

Bovenstaande is puur om een orde van grootte aan te geven. Overleg met je lokale specialist wat de kosten exact worden. 

Je aankoopbedrag zal zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen worden teruggestort op je rekening.

Ten aanzien van de installatie- en reparatieservice en de bijbehorende dienstverlening heb je het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je de dienst hebt gekocht.

Als de dienst al is uitgevoerd, dan kan je deze dienst niet meer herroepen. Als het product daardoor/door demontage beschadigd raakt; dan ben je verantwoordelijk voor de waardevermindering van het product.

Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn makkelijk kopieerbare producten (zoals cd's en dvd's) en hygiëne producten (zoals tandenborstels), waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Deze producten zijn om redenen van makkelijk kopieerbaarheid en hygiëne na levering niet geschikt om te worden teruggezonden als de verzegeling is verbroken.

Overige vragen

Dé Witgoed Specialist werkt samen met Wecycle voor een duurzame samenleving

Wecycle garandeert verantwoorde inzameling en optimale recycling. Wecycle laat afgedankte elektrische apparaten en lampen voor gemiddeld 83% recyclen tot nieuwe grondstoffen. Met 14% wordt op een verantwoorde wijze energie opgewekt. Opgeteld wordt dus maar liefst 97% van de afgedankte producten op een nuttige manier verwerkt! Zo'n 2% wordt verantwoord vernietigd of verbrand en slechts 1% moet worden gestort. Door in te leveren bij een Wecycle-inzamelpunt, voorkomt u tevens dat e-waste terechtkomt in het illegale circuit!

Ook Dé Witgoed Specialist hecht veel waarde aan verantwoorde recycling. Dé Witgoed Specialist is dan ook trots op de samenwerking met Wecycle! Lever alles met een stekker of batterij in bij een van onze filialen voor een optimale recycling. Zo worden grondstoffen behouden en komen schadelijke stoffen niet in onze leefomgeving terecht.

Voor meer informatie: http://www.wecycle.nl.

Voor de producten die je bij uw Dé Witgoed Specialist aanschaft reken je op een jarenlang probleemloos gebruik. Dat betekent niet alleen dat het product van jouw keuze aan jouw kwaliteitseisen moet voldoen. Maar ook dat de garantie- en reparatievoorwaarden goed zijn geregeld.

Als je kiest voor een bedrijf dat lid is van Techniek Nederland, weet je dat het met de garantie en kwaliteit wel goed zit. Alle deelnemers aan Dé Witgoed Specialist zijn lid van Techniek Nederland, dus je mag van hen verwachten dat zij je goed adviseren en beschikken over vakmanschap. Ze zijn servicegericht, houden hun kennis bij en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Met als doel dat jij zorgeloos kunt genieten van je aankoop.

Privacy- en cookiebeleid

Als je ons via het internet je telefoonnummer, e-mail of postadres mededeelt, zullen deze gegevens alleen gebruikt worden om je bestelling af te handelen, tenzij expliciet anders aangegeven.

Wij kunnen consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet voorzien zijn in ons privacy-beleid. In dit geval zullen wij contact opnemen alvorens wij deze gegevens gebruiken voor deze nieuwe doeleinden. Dit om de klant op de hoogte te stellen van de wijzigingen aan ons reglement voor de bescherming van persoonlijke gegevens en om klanten de kans te bieden deelname te weigeren.

Op verzoek verlenen wij aan de bezoekers van onze site toegang tot alle informatie die wij van hen bijhouden. Op verzoek bieden wij de bezoekers van onze site de mogelijkheid om eventuele onjuiste gegevens die wij van hen bijhouden, te corrigeren.

Wil je persoonlijke gegevens verbeteren? Gelieve dan contact met ons op te nemen via telefoonnummer 035-3032500 (lokaal tarief) of via het contactformulier. Als je vindt dat onze site niet in overeenstemming is met ons privacy beleid, kun je contact met ons opnemen via de zojuist genoemde contactgegevens.

Een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een internetserver en dat zich op de vaste schijf van de computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek. Op onze site gebruiken wij cookies:

- om informatiesessies te registreren, zoals het opslaan van een voorkeursspecialist;
- om vroegere activiteiten op de site te registreren, en om je bij een volgend bezoek een betere dienstverlening te bieden.

Cookie: (web)winkel

Doel: de door jou geselecteerde specialist blijft bewaard zodat je gemakkelijk, ook na het tijdelijk verlaten van onze website, verder kunt kijken op de website met de door jou geselecteerde specialistenvoorkeur. 

Bewaartijd: 365 dagen

Gevolg van niet accepteren/verwijderen cookie: de gelecteerde specialistenvoorkeur blijft niet bewaard. Je zal deze bij een herhaalbezoek aan onze website opnieuw moeten selecteren.

Als wij gegevens overdragen of ontvangen op onze website, gebruiken wij altijd de coderingstechnologieën die erkend worden als gangbare standaarden binnen de IT-sector.

Als wij bepaalde gevoelige informatie ontvangen of overdragen, zoals financiële informatie, gebruiken wij een beveiligde server. Je wordt hiervan op de hoogte gesteld via een scherm dat afgebeeld wordt op onze site (een zogenoemde pop-up). Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om verlies, onrechtmatig gebruik of de wijzigingen van informatie die wij ontvangen op onze site te voorkomen.

Dé Witgoed Specialist worden?

Ben je een zelfstandig ondernemer in consumentenelektronica en/of consumenten witgoed die meeluistert in de huiskamer van jou klant? Die meedenkt en hem bijstaat met persoonlijk advies? Dan vind je bij Dé Witgoed Specialist wat je zoekt!

Wie zijn wij:
Dé Witgoed Specialist is internationale organisatie met landelijke retailformules. Onder deze internationale profilering en uitstraling zijn ruim 11.000 winkels aangesloten. Dé Witgoed Specialist ondernemers verkopen niet alleen producten maar oplossingen, denken mee met de klant en bieden een brede service waaronder bezorging en installatie.

Deelnemen aan een groter geheel
Dé Witgoed Specialist is een van de twee winkelformules van United Retail en is met ondernemers in zo'n 30 landen Europa's grootste inkooporganisatie.

Wat betekent dit voor jou ?
Onder andere: grootschalig inkoopvoordeel, optimale inkoop condities en prijzen, unieke presentatieconcepten, centraal betalingsverkeer, optimale factuur, bonus en premiecontrole, commerciële analyses, bedrijfseconomisch advies, ondersteuning in marketingcommunicatie: folders, commercials, trainingen en opleidingen voor jou en 
je personeel en nog veel meer…

Spreekt deze uitdaging je aan en wil je meer informatie?
Met een simpel telefoontje naar 035-5259595 regel je snel een eerste afspraak!

Garantie

Voor de producten die je bij jouw Dé Witgoed Specialist aanschaft reken je op een jarenlang probleemloos gebruik. Dat betekent niet alleen dat het product van je keuze aan jouw kwaliteitseisen moet voldoen. Maar ook dat de garantie- en reparatievoorwaarden goed zijn geregeld.

Als je kiest voor een bedrijf dat lid is van Techniek Nederland, weet je dat het met de garantie en kwaliteit wel goed zit. Alle deelnemers aan Dé Witgoed Specialist zijn lid van Techniek Nederland, dus je mag van hen verwachten dat zij je goed adviseren en beschikken over vakmanschap. Ze zijn servicegericht, houden hun kennis bij en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Met als doel dat jij zorgeloos kunt genieten van je aankoop.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor de meeste producten geldt ook een fabrieksgarantie. De 'wettelijke garantie' geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garanties zoals deze fabrieksgarantie.

Natuurlijk, elk apparaat heeft fabrieksgarantie en je hebt wettelijke rechten, maar na 12 maanden ligt officieel de bewijslast dat het defect/gebrek al bestond op het moment van aflevering van het product bij jou. Om vervelende en tijdrovende situaties hierin te voorkomen, en voor de situatie dat het gebrek/defect door jouzelf is veroorzaakt, is een aankoopverzekering een mooie extra. Voor meer informatie, klik hier

Stond uw antwoord er niet tussen? U kunt altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.